Τραντάς Πέτρος

qode interactive strata

Εκπαιδευτές

Μεταδιδακτορικός Ερευνητής

Ο Δρ. Πέτρος Τραντάς είναι μεταδιδακτορικός Ερευνητής του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με αντικείμενο «Αξιολόγηση εναλλακτικών διδακτικών εργαλείων και τεχνικών για ένα δημοκρατικό σχολείο» και Διδάκτωρ Μεθοδολογίας Εκπαιδευτικής Έρευνας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Πτυχιούχος στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης (Universita’ degli Studi di Bari “ALDO MORO”– Italia) με μετεκπαίδευση στην Εκπαιδευτική Eπικοινωνία και Διδακτική. Παράλληλα έχει αναλάβει την Αξιολόγηση του Ετήσιου Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης και του Προγράμματος Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό και Υπεύθυνος Οργάνωσης και Συντονισμού Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ. Η διδακτική του εμπειρία, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, περιλαμβάνει τη διδασκαλία των μαθημάτων: Μεθοδολογία της Έρευνας στις Επιστήμες της Αγωγής (2019-20 – εαρινό εξάμηνο – προπτυχιακό επίπεδο, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.  Διδάσκων βάσει των διατάξεων του άρθρου 5 του Π.Δ 407/80), Ανάλυση Δεδομένων Κοινωνικής Έρευνας (2016-17, εαρινό εξάμηνο– προπτυχιακό επίπεδο, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Διδάσκων ως Πανεπιστημιακός Υπότροφος στο ΠΤΔΕ, Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Ποσοτική Έρευνα στην Εκπαίδευση (2019-20 και 2020-21, μεταπτυχιακό επίπεδο, University of Nicosia, Σχολή Παιδαγωγικών Σπουδών, Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών, ΜΠΣ «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», Τομέας: Έρευνα και Αξιολόγηση) καθώς και τη Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας II & Στατιστική – Πρόγραμμα SPSS (2018-19 και 2019-20, μεταπτυχιακό επίπεδο, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. “Δημόκριτος”, ΠΜΣ «Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή – Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης», Δια-Ιδρυματικό – Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και του Ινστιτούτου Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (Ι.Π.&Τ.) του Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. “Δημόκριτος”). Είναι μέλος στο Δίκτυο Πολιτικές Ανώτατης Εκπαίδευσης (hepnet. upatras.gr), της Ελληνικής Εταιρείας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης (Ε.Ε.Ε.Α.), της Ελληνικής Εταιρείας Ιστορικών της Εκπαίδευσης (ΕΛ.Ε.Ι.Ε.) και της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ). Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό στα πεδία: Εκπαιδευτική Έρευνα και Στατιστική, Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Eκπαιδευτική Πολιτική, Διδακτική της Ιστορίας, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης και το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει τη συμμετοχή του σε βιβλία, συλλογικούς τόμους, πρακτικά συνεδρίων και άρθρα σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά.